hur jag än förklarar så är det svårt att förstå


Då jag själv knappt begriper vad som hänt dom här månaderna så är jag ändå så glad över att det är över nu.
Jag har fått en sån kick över att leva. Jag har inte insett hur dåligt jag mådde i det förhållandet jag hade.
Nu är det dags att börja om, igen. som så många gånger förut.

Jag kommer alltid bry mig om hur du har det. På något sjukt sätt finns jag alltid där för dig om du skulle behöva mig. men den här gången är det på mina villkor och regler. det känns bra att kommit så långt.

Idag har jag varit med älskade alina. vi har varit i valbo och handlat lite. 2000 kr fattigare men det gör inget. det förtjänade jag, haha :)
har färgat håret här på kvällen och nu ligger jag nerbäddad i sängen och tänker sova. en lång dag imorgon med mycket att göra.
ska se till att få lite flyttpackat och fixat.

hade bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0