Tusen och en natt

 
 
Hej.
Jag vet inte vad som hände men fick en sån otrolig lust att skriva av mig lite. 
Tro inte att detta kommer bli en vana, utan mer ett sällsynt inlägg som kommer tre gånger per år.
 
Vi kan väl mjukstarta igenom att berätta att jag haft ledig helg :)
Det har varit både nyttigt och skönt.
P har gått och blivit jävligt förkyld. så om inte jag blir dålig inom några dagar så ska jag köpa tårta och ge mina fina arbetskamrater :)
 
Alla verkar på ett eller annat sätt vara lite hängiga. Förmodligen denna förbannade höst som kommer emot oss med stormsteg.
 
Annars så börjar livet ta form.
Ny lägenhet på g och allt som ska fixas tills dess är på G.
Jag jobbar nätterna nu i 8 dagar och sen kurs i slutet av sept. Jag har att göra med andra ord.
Där emellan ska vi hinna rensa ur alla Ps grejer hemma hos hans mamma också.
Förhoppningsvis kommer det gå smidigt och lätt. Livet är med ens lite lättare nu.
 
Kan andas ut och känna mig lugnare. Slippa ha kontrollmänniskan på axeln hela tiden.
Att tilliten börjar komma tillbaka, och jag känner hur den växer för varje dag.
Upp och ner, det har vi alla. men det känns som om det går uppåt på riktigt nu :)
Bara lite små bagateller som ska ordnas upp egentligen.
 
 
ja men de va väl allt. Inga smaskiga detaljer och inga tråkiga nyheter :)
så kan det vara ibland.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0